دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 6
بررسی رابطه بین فراعتمادی مدیریت، تأمین مالی داخلی و کارایی سرمایهگذاری: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران
دوره 6، پاییز و زمستان ، اسفند 1399، صفحه 1-27
چکیده
فرااعتمادی یکی از سوگیریهای شناختی رایج بین مدیران و سرمایهگذاران است. مدیرانی که فرااعتمادی دارند، معمولاً ریسک سرمایهگذاری را تحت تأثیر توهم کنترل، کمتر از واقع برآورد میکنند و به امید گسترش مستمر امپراتوری تحت مدیریت، سرمایهگذاری اضافی انجام میدهند. در پژوهش حاضر، ارتباط سوگیری رایج فرااعتمادی مدیریت، تأمین ... بیشتراعتبارسنجی مشتریان و تأثیر مؤلفه های آن بر مطالبات غیرجاری بانک ملت
دوره 6، پاییز و زمستان ، اسفند 1399، صفحه 27-55
چکیده
هدف از این پژوهش، اعتبارسنجی مشتریان و تأثیر مؤلفههای آن بر مطالبات غیرجاری بانک ملت است. بدین منظور، در مرحله نخست، به روش اسنادی و کتابخانهای، 15 شاخص مؤثر بر اعتبارسنجی مشتریان در سه بخش فردی، مالی و اجتماعی، شناسایی شد و در ادامه، دادههای نهایی مرتبط با شاخصها، شامل پروندههای 7330 مشتری حقیقی بانک ملت، طی سالهای 1392 تا ... بیشترعوامل مؤثر بر نقدینگی بانک پاسارگاد با تأکید بر نقش دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش با استفاده از مدل ARDL
دوره 6، پاییز و زمستان ، اسفند 1399، صفحه 55-79
چکیده
در این پژوهش، عوامل تعیینکننده نقدینگی بانک پاسارگاد با تأکید بر نقش دستگاههای خودپرداز و پایانههای فروش با استفاده از مدل ARDL بررسی شده است. در پژوهش حاضر، از روششناسی توصیفی و علّی برای تحلیل موضوع استفاده شده و از نظر هدف، کاربردی و مبتنی بر تحلیل رگرسیون است. دادهها بر ارقام و اطلاعات واقعی و صورتهای مالی مربوط به ... بیشترچالش های ارائه خدمات بانکی به محجورین با تأکید بر خطرپولشویی
دوره 6، پاییز و زمستان ، اسفند 1399
چکیده
علیرغم اینکه ولی و قیم محجور مجاز به انجام عملیات مالی به نام و برای وی میباشند لکن حساسیت خدمات بانکی از یک سو و نیاز پولشویان به استفاده از هویت دیگری و مخاطرات حساب های اجاره ای از سوی دیگر موجب میگردد مقرراتی جهت تحدید ارائه خدمات بانکی محجورین اعم از اتباع داخلی و خارجی پیشبینیشود. محدودیتهای که در مورد پرداخت خدمات بانکی ... بیشتربررسی تأثیر نظریههای کارایی و انتشار نوآوری بر اعتماد مشتریان در بانکداری اینترنتی بر اساس مدلسازی معادلات ساختاری (نمونه پژوهی: کارکنان شعب بانک تجارت استان تهران)
دوره 6، پاییز و زمستان ، اسفند 1399، صفحه 103-121
چکیده
در پژوهش حاضر، تأثیر کارایی و نظریه انتشار نوآوری بر باورهای مبتنی بر پذیرش بانکداری اینترنتی و اعتماد مشتریان بررسی شده است. این پژوهش، از نظر هدف کاربردی است و چون وضعیت موجود متغیرها با استفاده از جمعآوری اطلاعات گذشته را تحلیل و بررسی کرده است، از نظر شیوه اجرا در ردیف پژوهشهای توصیفی ـ علّی و از نظر شیوه گردآوری در ردیف ... بیشترتحلیل نقش بانکداری اجتماعی در کاهش تضاد مالی بین بانک هاو بنگاه های تولیدی (نمونه کاوی: بانک قرض الحسنه رسالت)
دوره 6، پاییز و زمستان ، اسفند 1399، صفحه 121-148