به کارگیری رویکردی بر مبنای تئوری گراف، جهت شناسایی شبکه مشاور ‌داخلی بانک و ارتباط آن با سودآوری (مطالعه موردی: یکی از بانک‏های خصوصی داخلی)

سید فرید موسوی؛ کاوه خلیلی دامغانی؛ آرزو گازری نیشابوری

دوره 8، بهار ، آذر 1401، ، صفحه 127-140

https://doi.org/10.22034/jifb.2022.360512.1385

چکیده
  گستردگی و پیچیدگی جوامع بشری و اهمیت شناخت ساختار ارتباطی میان افراد، در راستای کشف تأثیر این ارتباط‌ها برای دستیابی به اهداف مشخص و از پیش تعیین‎شده، نقش شناسایی شبکه‎های مشاوره‌ای و تحلیل‌های مربوط به آن را طی دهه‌های اخیر آشکار کرده است. در این اثنا، شرکت‌های با فعالیت خدماتی که عمده درآمد آنها از محل ارائه خدمات، کسب شده ...  بیشتر