تعیین و رتبه‌بندی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانک سپه

مرتضی جمشیدی

دوره 7، پاییز و زمستان ، مهر 1400، ، صفحه 47-66

https://doi.org/10.22034/jifb.2022.328126.1340

چکیده
  امروزه، به‌دلیل اهمیت نقش بانک‌ها در پویایی چرخه اقتصادی کشورها، اعتبارسنجی صحیح و کارآمد، یکی از اولویت‎ها و الزامات بانک‌ها محسوب می‌شود. در واقع، از این طریق می‌توان به شناخت و ارزیابی مناسبی در خصوص رفتار مالی مشتری دست پیدا کرد. از این رو، هدف اصلی پژوهش حاضر، تعیین شاخص‌های اعتباری مشتریان و رتبه‌بندی آنها در شعب بانک ...  بیشتر