مدل‌سازی و شبیه‌سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان با هدف مطالعه میزان وفاداری آن‌ها (مطالعه موردی: بانک تجارت)

میثم سیفی؛ زهرا حیدری؛ مریم ابراهیمی

دوره 8، پاییز ، خرداد 1402، ، صفحه 139-163

https://doi.org/10.22034/jifb.2023.369143.1391

چکیده
  در این پژوهش میزان وفاداری مشتریان بانک از طریق مدل‌سازی و شبیه‌سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان بررسی شده است. روش پژوهش توصیفی و تحلیلی، محیط پژوهش بانک تجارت تهران است و داده‌ها از طریق مصاحبه نیمه‏ساختاریافته با تکنیک دلفی گردآوری شده است. رویکرد این پژوهش، سیستم داینامیک است که از شناخته‏شده‌‌ترین روش‌های تحلیل ...  بیشتر