اعتبارسنجی مشتریان و تأثیر مؤلفه های آن بر مطالبات غیرجاری بانک ملت

نسرین متدین؛ رافیک نظریان؛ رویا سیفی پور؛ مرجان دامن کشیده

دوره 6، پاییز و زمستان ، اسفند 1399، ، صفحه 27-55

https://doi.org/10.22034/jifb.2022.319492.1307

چکیده
  هدف از این پژوهش، اعتبارسنجی مشتریان و تأثیر مؤلفه‎های آن بر مطالبات غیرجاری بانک ملت است. بدین منظور، در مرحله نخست، به روش اسنادی و کتابخانه‌ای، 15 شاخص‌ مؤثر بر اعتبارسنجی مشتریان در سه بخش فردی، مالی و اجتماعی، شناسایی شد و در ادامه، داده‌های نهایی مرتبط با شاخص‌ها، شامل پرونده‌های 7330 مشتری حقیقی بانک ملت، طی سال‌های 1392 تا ...  بیشتر