بررسی تأثیر نظریه‌های کارایی و انتشار نوآوری بر اعتماد مشتریان در بانکداری اینترنتی بر اساس مدل‌سازی معادلات ساختاری (نمونه ‏پژوهی: کارکنان شعب بانک تجارت استان تهران)

ودود جوان امانی؛ حمید اکبری

دوره 6، پاییز و زمستان ، اسفند 1399، ، صفحه 103-121

https://doi.org/10.22034/jifb.2022.302856.1292

چکیده
  در پژوهش حاضر، تأثیر کارایی و نظریه انتشار نوآوری بر باورهای مبتنی بر پذیرش بانکداری اینترنتی و اعتماد مشتریان بررسی شده است. این پژوهش،‌ از نظر هدف کاربردی است و چون وضعیت موجود متغیر‌ها با استفاده از جمع‌آوری اطلاعات گذشته را تحلیل و بررسی کرده است، از نظر شیوه اجرا در ردیف پژوهش‌های توصیفی ـ علّی و از نظر شیوه گردآوری در ردیف ...  بیشتر