طراحی مدل نظام اعتبارسنجی در بین مشتریان بانکداری شرکتی با رویکرد بازاریابی اجتماعی

احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی

دوره 7، پاییز و زمستان ، مهر 1400، ، صفحه 1-20

https://doi.org/10.22034/jifb.2022.330456.1344

چکیده
  وظیفه اصلی هر بانک تأمین منابع مالی از بخش غیرفعال جامعه و تخصیص آن به افراد برای توزیع عادلانه ثروت یا شرکت‌های فعال اقتصادی برای ثروت‌آفرینی است؛ از این رو استفاده از اعتبارسنجی برای رعایت بهداشت اعتباری نظام بانکی امری ضروری و حیاتی به نظر می‏رسد. تصور نادرست نظام بانکی برای اخذ وثیقه، به‌جای اعتبارسنجی دقیق مشتری، رُشد مطالبات ...  بیشتر