1. ارتباط بین ویژگی‌های شخصی مشتریان و ارزیابی آنها از کیفیت خدمات حضوری در شعب

دکتر سارا فخریان؛ دکتر سیاوش گلزاریان پور؛ میثم بیانی

دوره 4، زمستان ، پاییز 1398

http://dx.doi.org/10.22034/jifb.2020.188346.1131

چکیده
  رقابت برای بهبود کیفیت خدمات، از چالش‎های راهبردی و کلیدی بانک‎ها به شمار می‌رود. بانک‌هایی که خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه می‌دهند، سطوح بالاتری از رضایتمندی مشتریان و امکان بیشتر برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار را خواهند داشت. مقاله حاضر، در صدد سنجش ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات شعب بانک ملی و نیز بررسی رابطه بین ویژگی‌های ...  بیشتر

2. بررسی ﺗﺄثیر رشد تسهیلات‌دﻫﻰ بر ارزﺵگذاری دارایی‌های بانکﻫﺎی عضو بورس اوراق بهادار تهران

نوروز کهزادی؛ سیاوش گلزاریان‌پور؛ حامد سلطانی‌نژاد

دوره 4، تابستان ، تابستان 1397، ، صفحه 73-101

چکیده
  ارزشﮔﺬاری صحیح داراییﻫﺎی بانکﻫﺎ و شناخت عوامل ﺗﺄثیرگذار بر آن، نقش مهمی در تصمیمات سرمایه‌گذاری آن‌ها و ثبات اقتصادی کشورها دارد. در این تحقیق به بررسی ﺗﺄثیر رشد تسهیلات‌دهی بر ارزش‌گذاری دارایی‌های بانک‌ها در نظام بانکی ایران پرداخته شده است. برآورد ارزش‌گذاری دارایی‌های بانک با استفاده از شاخص کیو توبین از زیرمجموعه ...  بیشتر