طراحی و تبیین الگوی یکپارچه بانکداری همه‌کاناله (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)

محمد رضائی؛ محمد ربیع زاده

دوره 9، زمستان ، فروردین 1403، ، صفحه 77-95

https://doi.org/10.22034/jifb.2024.442112.1559

چکیده
  با توسعه بانکداری الکترونیک و دیجیتال، بانک‌ها در ارائه خدمات بانکی به مشتریان از کانال‌های متعدد و مختلف استفاده می‌کنند. تعدد و چندگانگی کانال‌های ارتباطی و توزیعی، با اینکه دسترسی مشتریان به خدمات بانکی را تسریع و تسهیل می‌کند اما منجر می‌شود که مشتریان در کانال‌های مختلف، هویت‌های مختلف و چندگانه داشته و بانک‌ها در تجمیع ...  بیشتر

شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر بانک‌پذیری کودکان و نوجوانان با استفاده از دیماتل فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی مازندران)

محمدتقی تقوی فرد؛ حسن کوهی؛ مهدی محمدی‌فر

دوره 2، پاییز و زمستان ، اسفند 1395، ، صفحه 119-152

چکیده
  افتتاح حساب سرمایه­‌گذاری در بانک از جمله راه­کارهایی است که والدین را قادر به تامین رفاه و آتیه مالی افراد خانواده به‌­ویژه فرزندان می‌کند. از آنجا که بانک کشاورزی در عرصه بانک‌پذیری کودکان و نوجوانان فعال می­‌باشد، پژوهش حاضر با هدف شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر بانک‌پذیری کودکان و نوجوانان در راستای تدوین راهبرد ...  بیشتر